baloqlum09 rivrivyapma 3 aylık bebeğim 3 aydır çekiyoruz zeytinyağı bebe yağı su taradım hep ama hiç faydası olmadı taa ki geçen haftaya kadar. Yine zeytinyağı sürüp taradım ardından bir yerde görmüştüm karbonat ile silin yazıyordu bii deneyeyim dedim pamuğa biraz karbonat döküp ıslattım onunla sildim masaj yapar gibi inanır mısınz hepsi döküldü hiç bir şey kalmadı ardından duş aldırdım yavrumun kafasının içi mis gibi oldu maşaAllah keşke daha önce yapsaymşm dedim önce zeytinyağı ile yumuşatın ardından karbonatla masaj yapın inşaAllah faydası olur sizede 🤍
[silindi] baloqlum09 karnonat yakmaz mı derisini . Benim bebeğimde de var zeytinyağı kullanıyorum ama fayda etmedi karbonatı denemeye cesaret edemiyorum
Selencanbaz mustafanin-annesi- acımaz bastırmadan yaparsan ,eğer bastırmadan çökmüyorsa biraz daha zeytinyağı sürüp az daha bekle bak temizlenecek. Açamıyor merak etme bastırma sakın. Zeytinyağıyla yumuşuyor zaten ama konak kalması kafasında daha kötü.
Sena1- rivrivyapma zeytin yağının içine bir paket karbonat koyun duştan yarım saat önce sürün yıkayın duştan sonra da ince tarakla geriye doğru saçlarını tarayın anında çıkar 😊
mrvmat09 Bizimde kaşlarda konak var ve saç gibi taranmıyor öneriniz var mı ? Organik bebe yağı ile masaj yapıyorum günlük 1 kaşındaki döküldü gitti pul pul bazen de zeytinyağı karbonat karışımı sürüyorum
Gmzeabduygzefe Arkadaşlar en en en iyisi Hindistan cevizii yapı. Yumuşacık yapıyor hemde çok güzel konak temizliyor. Ben kendi saçım yumuşak olsun diye bile kullanıyorum. Soğuk sıkım Hindistan cevizi yağını oda sıcaklığında eriyince bebeğinin kafa derisine hafif bastırmadan masaj yapar gibi yediriyorsun konaklı yerlerine. Sonra 20 dk bekliyorsun daha sonra chicco nun dişli tarağıyla veya da erkek tarakları oluyor onlarla tarıyorsun. Daha sonra da bıdıkları banyo yaptırıyoruz🥰
Esra255 rivrivyapma Ben bebe yağı sürdüm ve şapkasını giydirdim. 2 saat falan beklettim sonra taradım. Zaten bekleyince yumuşuyor kolay çıkıyor tarayınca. Sonra banyo yaptırdım. 3. Gün çok şükür bir şey kalmamıştı
Nova rivrivyapma Bebek zeytinyağı sürüp 20 dk bekletiyorum. Chicco konak tarağı ile tarayıp mustela konak şampuanıyla yıkıyorum.
baloqlum09 [silindi] çok fazla değil çok az pamukla ıslatıp masaj yapın kafasına bende korktuğum için cesaret edemedm kaç aydr öyleydi ama tek seferde geçti keşke daha önce yapsaymşm dedim 🥰
alyosum rivrivyapma zeytinyagu sürün masaj yaparak 20 dakika yarım saat sonra konak taragıyka yavasca bastırmadan tarayın tertemiz oluyor
18_kuzey rivrivyapma biz de uzun süre vardı,banyoya sokmadan yarım saat önce pamuğa döktüğüm bol zeytinyağını saçlarına sürerdim,30/45 dk kalırdı ondan sonda yıkardım,bol sürün bi süre sonra geçiyor ben başta az sürerdim geçmiyodu
elifvural rivrivyapma saf zeytinyağını sürüp tarayın, ben mustela konak önleyici köpük şampuan kullandım bi kere konak olmadı sizde alın 1 seneden fazla kullanırsınız
Hulsull Dalin şampuan konak tarağı var silikondan e bebekte almanızı öneririm şampuan yaptıktan sonra tarayın bir yada ikinci banyoda geçtiğini göreceksiniz
AselinAnnesiiiiiiiii rivrivyapma benim bebeğimde var kaşlarında sürekli geçiyor bidaha çıkıyor kafasında bi iki başlamış doktora sordum zeytinyağı sür dedi kaşlarına sürüyodum zaten kafası için de öyle dedi sür ve tara saçlarını sonra yıka dedi
supermomsuperbaby rivrivyapma mycey konak ve banyo tarağı var banyoda şampuan ile fırçala yorumları gayet iyi alanlar memnun bi bak istersen..
1Mintaha rivrivyapma duş aldırdığın sırada banyo tarağı ile yıka. Zaten zamanla geçiyor. Senin özel olarak bişey yapmana gerek yok.😊😊
Mrymboz rivrivyapma herşey boş zeytinyağını surun 2 saat bekleyin çocuklar için yumuşak başlıklı dış fırçası konaklar yumhsayinxa geriye doğru tarayın kendiliginden dökülecek dokulmeyenleri de bi.kac gün sonra aynı uygulamayı yapın dökülüp bitecektir herşeyi denedim çözüm bu oldu bizde
Masallavin rivrivyapma her banyodan once sacina zeytinyagi sürün sonra yikayin :)ben oyle yapiyorum 4 ayliğiz hiç olmadi bile
Ahsenmommii rivrivyapma benim kızım çok saçlı o yüzden konak oldu tam 1 hafta yıkamadim bilerek konakları kalkmaya başladı deriden bende bol zeytinyağını sürdüm hertarafina yarım saat bekledim bir taradim bissuru çıktı sonra banyoya götürdüm iyce yikadim hepsi gitti 😆