Bebeğim 5 aylık oldu doğdu doğalı uykusu çok kötü geceleri 10 kere kalkıyor şu ayı atlatalım düzelir diye diye bir türlü düzene binmedi biraz önce görümcemle konuşuyorum kuzumu 7 de yatırmış 7 de kalkmış aynı ayda bide bebeklerimiz benimkindemi sorun var ne yapmam lazım neden böyle bir sıkıntısımı var acaba bir fikir verin Allah aşkına kafayı yemek üzereyim artık 😭