sabirsizbebek15 benim kizimda 2 ay 10 gunluk 2 gunlukken verdim emzigi hemen tuttu ama sadece uyurken ve agladiginda veriyorum uykuya iyiyce dalincada agzindan cekiyorum yada kendi atiyor ama emzigi agzina alir almaz gozlerini kapiyor wee nin emzigini hic onermem hem çok agir hemde buyuk bebegin agzini cok yoruyor ben hanymish diye bi markanın emzigini 7 liraya almistim kizm onu cok seviyor cesit cesit emzigimiz var ama en sevdigi o hem hafif hemde kucuk