Anneler,evimizde cins kedimiz var.Bu konuyla ilgili çok hoca sohpetlerini dinledim.Bazıları olmaz diyor onun hakkını elinden almış oluyorum diyo.Bazıları dışarı yaşamda beceremez,mümkün değilse doğal ortamda çiftleşmesi o zaman uygun diyo bu kısırlaştırmayla ilgili.Korkuyorum ya kısırlaşırsa sonra vebali günahı altına girmiş olurum diye