Ben de az evvel post açtım ama cevap yok 1-2 gündür öksürük ve balgam var bebeğimde 4 aylığız henüz.. Bundan 1 ay önce de böyle oldu dayadılar çocuğa antibiyotiği ama tamamen iyi olmadı bile onun için doktora götürmek istemiyorum yani boş yere ilaç kullanıyoruz resmen… Az az ıhlamur vericem bakalım balgam söktürücü özelliği varmış