Ecebayss cortair ve ventolin karıştırıp vermiştim ben.
Doktorum öyle söylemişti,
Yarım ondan yarım ondan.
Bide serum vermişti.
Serum ile de cortair’i karıştırmıştik.
Ventolin’i tek vermek onerilmiyormus burda postlar da yazmışlardı hatta.
Fizyolojik serum dan katıp veriliyor diye biliyorum bende.