OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar kahvalti, oglen corba, asksam makarna-pilav , köfte, yada evde hangi yemeği yaptıysam onu yediriyorum yaninda yogurt ile birlikte .Aksam yemeğini az ve erken yediyse yatmadan muhallebi yaptığımda oluyor. Bu saatlerin dışında gün içerisinde anne sütü alıyor. Bizim kilo problemimiz var hiçbir sağlık.sorunu olmadığı halde kilo alamıyor o yuzden bir de raporlu mama kullanıyoruz. Sanki.bu 10. Ay ile birlikte cok şükür daha iyi toparlamaya basladi. Artik özel yemek yapmıyorum. Zaten zeytinyağlı yaparım tüm yemekleri tuz atmıyorum sonra kendimize ekliyorum. Herseyi bilsin yesin diye