Kızlar ben doğum yapalı 4 Ay oldu ilk kez adet oldum ama normal.sekilde değil eskisi gibi değil yani daha fazla oluyorum sebebi ne olabilir sizce ve ağrılı bi adet normalde böyle olmazdı. Bu arada doğumdan 32 gün sonra da perineal onarım 4 ameliyatı oldum.