Arden_ bence sut sagip bitksin ne kadar ek gida alsa da adi ustunde ek gida doyumluk olmaz.en az 1 bucuk yasina kadar doyasiya yemiyorlar cunku.anne sutu beslenmesinin %80-90i olmali gerisi ek gida olmali.farkli biberonlar deneyin olmadi alistirma bardagi ,kasikla veya direk minik cay bardagi ile icirsin kim bakacaksa.