Arkadaşlar merhaba 3 aylık oğlum var 2 aylık dr muayenesinde yumurtalığını torbada değil kasıklarında hissetti 3. Ayda çocuk cerrahiye göründük o da yumurtalık inmemiş ve inmediği için gelişmemiş 6. Ayda tekrar kontrole gelin yumurtalık inmemişse açıp bakabiliriz dedi. Bilgisi olan başına aynı durum gelen var mı ? Bu arada 25 günlükken sünnet olduk