Gokcenin_annesi_2021 Kızlar günaydın bugün kızımın doğum günü ona ne hediye alabilirim bir yaşına giriyor bu arada Bir yaşa Uygun hediye önerisi verir mısınız 🥰
Elika00 Gokcenin_annesi_2021 aldığınız hediyeyi zaten anlamayacak o yüzden bir gün hiçbirşey yapmadan sadece bebeğinizle oynasanız em büyük hediye o olur
Hadianne Gokcenin_annesi_2021 ne alırsanız alın anlamicak ama eğer imkanınız varsa bebeğinize bireysel emeklilik yaptırabilirsiniz böyle sadece bugünü değil geleceğine işine yaracak bseyi olur
Gokcenin_annesi_2021 Hadianne bebişim adına hesap açtırmayi düşünüyorduk epeydir bireysel emeklilikte ne kadar yatırılıyor canım aylık biliyor musun
Hollymolly Gokcenin_annesi_2021 ben oğlum bi hafta sonra 1 yaşına girecek dogumvgünü partisi de yapıcam. Hediye olarak da Lego dualı oyuncak aldım daha anlamaz muhtemelen ama günden güne pahalanıyor alıp kenara koyayım dedim. Oyun kurmak uzun süre oynamak yaratıcılık el becerisi için en iyi seçim. Hatta keske diğer oyuncaklara para vermeseydim diyorum..
Mavi1 Gokcenin_annesi_2021 valla alalı baya oldu 7 ay gecti şimdi altın ne kadar bilmiyorum uygunada var ama
Hadianne Gokcenin_annesi_2021 bildiğim kadarıyla 200 TL den başlıyor canım ayrıca %30 da devlet katkısı varmış
Gokcenin_annesi_2021 Caniiimoglummm harika fikir canım özellikle Afrika’da su kuyusu açtırmak 🥰 bebislerin mutlu olması önemli olan 🌺
Hollymolly Gokcenin_annesi_2021 legonun kendi mağazasında 1000 tlden 849tlye düşmüştü hemen aldım. Benim aldıgım set 1bucuk yaş ve üste icin öneriliyor. Lego duplo klasik lüx yapım olarak geçiyor kutulu. Yılbaşında da zam gelecekmiş:/ cok güzel setler var. İlerisi için de trendyolda indirimden Güney Amerika hayvanlarını almıştım. O da harika bir set ama büyümesi lazım biraz daha. Gerçi bugün hayvan figürlerini çıkardım sevdi ilgilendi baya:)