Defalarca post açttım 2 aylık iki kerede hastaneye gittim bebeğim 15 16 gündür kendi başına kaka yapmyayı bıraktı ben youtube danmizlediğim masajlarla çıkartıyorum kakasını her dedasında ben yaptırıyorum biliyorum alışacak ama bırakırsam 5 6 daat sancı çekiyor ve asla yapamıyor doktorlar iki kere römtgen çekti biogaia önerdimgazı da var dedi yolladı bişey yapmadılr aldım onuda yok 6 gün oldu bir iki kere kendi yaptı başka yok zingo ve meysilde kullanıyorum delirmek üzereyim artık bişey olacak diye korkuyorum