Srnkntk Hangi marka bebek bezi kullanıyorsunuz sevgili annelerim içeriği temiz olan memnun kaldıklarınızı yazar mısınız?
Gokcenin_annesi_2021 Srnkntk Prima premium care canım dört aylıktan beri bunu kullanıyorum biraz pahalı ama verdiğin paraya değiyor.sleepy, molfiks ,minies hepsini denedim…
-Yenianne-- sleepy ekolojik serisini kullanıyorum doğduğundan beri.. Kızım 3 buçuk aylık ne pişik yaptı nede sızdırma ben çok memnunum.
Denizanasi92 Srnkntk prima harmoni harici temiz içerikli değil ama gece maalesef ondan başkasını kullanırsam kendime sövüyorum. Başka sızdırmayan bulamadım. Gündüz denemek için goon almıştım ama ben çok beğenmedim sleepy bio baturale döncem geri