Kızlar oğlumı gecen hafta saglık ocağına göturdum kulagında kızarıklık var dedi pek anlamadı antıbıyotık verdi yalnız kulak kızarlıklıgına antıbıyotık tek başına yeterli olurmu ılacı ıctiği halde yine eli kulagında oluyor bulundum yerdeki kulak burun doktoru da ilgisiz geldi tek basına antıbıyotık yeterlimi varmı basından bole bir sey gecen anneler