Burcumstk Nazendem1 3 ayı geçti doğum yapalı olmadım daha bundan önceki doğumlarımda 40 ım çıktıktan sonra olurdum hemen 🤷♀️hormonlarrr
perikizii 6 ay sonra olmuştum. 7 gün yoğun kanama ama ağrım hiç olmadı. Oysa önceleri hastanelik olurdum yerlere atardım kendini ağrıdan Allaha şükür geçti inanamadım ağrısız olduğuna