gorkemcim 33 gunluk bebegim var bir kac gundur ben uyandirmiyorum emzirmek icin kendi uyanmasini bekliyorum cunku uyandirinca uykusu oldugu icin huysuzlaniyor ve guzel emmiyor. Ama kendi uyanmasini beklerken uc saat geciyor. Karni cok yoksa nadiren 4 saat uyuyor. Yine de ben uyandirmali miyim yoksa boyle mi devam edelim ?
asiltonunmommysi gorkemcim 33 günlük olmuş artık 1 aydan itibaren uyandırmaya gerek yok demişti benim doktorum ben uyandırmıyordum 40ından sonra hele hiç gerek yokmuş.
Ilkbebek gorkemcim benimde 42 gunluk bebegim var 1. Ay kontrolumuzde artik uyandirma ozellikle geceleri 5 saate kadar uyuya ilir demisti. Ben meme ve mama veriyorum. Hos ilk gunden beri 2-3 saat arasi zaten kendisi otomatik uyaniyor
bussraozturk gorkemcim neden uyandırmaya gerek duyuyorsun ki. Rüya öğünü yapabilirsin. Bence 1 aylık bebek yine de 2 saatte bir emmesi gerek. Benim bebeğim 3 aylıktı bizim doktorumuz 3 saatte bir besle demişti. Uyandırmadan al kucağına memeye götür sende biraz yardım et tutsun memeyi ne kadar içerse artık. Sonra yatır. Hem böyle yaparsan ilerisi için iyi olur. Gece uyanmaları olmaz. Benim bebeğim3 aylıktan sonra gece saat başı kalkıyordu açıkçası o yüzden en iyisi rüya öğünü hem aç kalmaz hem uyandırmamış olursun.
Dido10 Benim oğlum da uyanmıyordu Dr bırak uyusun uyanınca emer emerken enerji sarfediyor dinlensin demişti bende hiç kendim uyandırmadım yani uyandıramadım
gorkemcim Ipeksu sariligi vardi iki saate bir emziriyordum bir kac gune kadar ama diyorum ya bir kac gundur uyandirinca uykusu oldugu icin huysuzlaniyor bende kendi uyansin diye bekliyorum uyaninca guzel emiyor
Hanifeisrfl Daha çok küçük şuan uyandırmalısın,çok uykusu var evet ama bu onun için önemli. Benim oğlum5 aylık biz 4 saatte 1 emmeye yeni başladık o da geceleri oluyor. Gündüz istiyor 2 saatte. Sen uyandır mutlaka
gorkemcim Hanifeisrfl gunduzleri cok sık uyaniyor zaten surekli emziriyorum sık sık. Geceleri boyle oluyor. Pazartesi gunu doktor kontrolumuz var orda sorayim aklim karisti 🫤
Senazeynep3425 3 saati geçirme demişti bizim doktorda. Geceye özel istisna ama. Gündüz 2 saatte bir demişti.
OglumAsilturk Ayy herkese bakma sen. Çocuk zaten acıkınca uyanıp ağlar meme ister. Çocuğuna bırak o ne zaman isterse öyle ver. İstisnai durumlar hariç tabi. Ki bir ayı geçmiş artık sarılık riski şeker düşme riski falanda yoktur. Ayrıca geceleri büyüme hormonu salgılanıyor. Beslenmekten daha daha iyi emin ol. Benimkide 4 5 saat uyuyor 2 ay 4 günlük. Uyumasına izin veriyorum doktorumda acıkırsa kendi ister zaten bırak demişti. Millete bakarsan aaağ çocuğu aç bırakıyorsuun aaağ şekeri düşer aaağ sarılık olur aaağ kilo kaybeder vs vs. Artık sakin olup her istediğinde emzirebilirsin anacımm. Doktora danış tabi ama her doktor farklı söylüyor. Çocuğunu en iyi sen bilirsin. Sakin kal pinpirikli olma boşveeer 💃🏽 Sağlıkla büyüsün beben ♥️
gorkemcim OglumAsilturk ayy ne kadar guzel yazmissin bayildim 😀🌸 icimden amaan birakayim cocugum uyusun diyorum sonra da aa uyandirmiyo musun diyenler oldugu icin aklim karisiyor
KUTAY61 gorkemcim 1 ayini doldurmus bebekler icin domtorum uyandirmaya gerek yok demistim birakin uyuyabildigi kadar uyusun demisti bende uyandirmadim xaten bebeğim aksam 7de yatar yatarken mama icerdi sabah 5 e kadar defalarca uyandirirdim emmezdi mama yapardim yemezdi bu yuzden doktora getirmistim 5te kendi kalkar emerdi yani birakin uyusun acıkınca kendi uyanir
OglumAsilturk gorkemcim bakma hayatım sen millete herkes kendi uşanı büyütsün herkes doğrularını kendine saklasın 😌