Tubasel5 maşallah bence iyi kelimesi var benim oğlumda bir hafta sonra 19 aylık olcak kelimesi az, anne demiyor daha mesela. Baba dede mama mamiş sıcak gitti ve bitti diyor sadece bu kadar kelimesi. Her çocuk farklı tabi arkadaşımın benim oğlumdan bir ay büyük oğlu var onun 19 aylıkken 30 a yakın kelimesi ve bazı ikili cümleleri vardı. Bana da söylüyorlar oğlum daha konuşmuyor mu konuşmuyor kardeşim napıyım yavaş yavaş açılıyor yarın bir gün onunda kelimeleri çoğalır oda ikili cümlelere başlar ne yani konuşcaklar sonra susturamıycaz zaten😅 biz anneler biraz sabırsızız merakta ediyoruz tabi ama her çocuğun kendi vakti zamanı var demek ki🌸 bende anne demesi için sabırsızlanıyorum tabi orası ayrı🤪