Bebeğim 6 aylık. 3 aydan beri baş parmağını emiyor. Ama gece sürekli emmek istiyor yarı uyuyor yarı uyumuyor. Sağa sola dönüyor sürekli hırsla emiyor. Güzelce uyutuyorum uyanıp yine emiyor. Bebeğime sinirlenmem pek ama gece böyle olunca dayanamıyorum az önce sinirle çektim parmağını elini tuttum ama çekti yine emdi. Çok üzülüyorum. Valla yoruldum ya. Bi de benle yatıyor onu seviyorum. Konuşuyorum. Güvende hissetmesini sağlıyorum ama yok. Ne yapmalıyım?