Gayet uyku düzeni yerinde bir çocuğum vardı ta ki şu son 4 gündür gece 1 2 de uyanıp 4 e kadar oturuyoruz 😬 11 ay 19 günlük kendisi ve ben bu duruma alışamıyorum maalesef 🥺 bunu kendine huy edindi resmen emziriyorum uyuyor inatla kendini geri uyandırıyor bu durumu nasıl aşarım Allah rızası için yardımcı olur musunuz 😔