Mavis34 yani 15 aylık oğlum bizde de durum aynı. 11 aylıkken yürümeye başladı o zamandan beri sürekli peşindeyim koltuk tepeleri, yemek masasının üstü, tv ünitesinin üstü , terek altları tencere içleri yani akla gelebilecek her yerden cıkıyor. Çok müdahale etmek istemiyorum ama düşüp bi yerini kıracak diye ödüm kopuyor. Yemek konusuna gelirsek asla ağzını açmıyor sadece anne sütü alıyor sabah 8 de mesai başlıyor akşam 10 11 e kadar full enerjik. Gün içinde zaten maksimum 1 saat uyuyor artık akşam üstü bende gerilim başlıyor yatana kadar agresif oluyorum artık tükendiğimi hissediyorum