Kymom ben sadece babası yokken yatırdım ondan önce küçüklüğünden beri beşiğinde hatta 4. Aydan itibaren kendi odasında yatırdım
Bu konuda sorun yaşamadık
Babası gelmeden bir hafta önce de yine kendi odasına geçirmiştim hatta kendi kendine uyumaya alıştırmıştım
Şimdi bazen sabaha karşı gelir sadece yanımıza bana sarılıp uyumayı çok seviyor 🥰
Siz de gündüz uykularından başlayarak alıştırmaya çalışabilirsiniz belki kendi odasına