Sedaseda2 yasaklanmadı o dönem toplatıldı sadece şaibe olduğu düşünüldüğü için. Sonra içeriğinin temiz olduğu anlaşıldı tekrar kullanıma başlandı. Ben diyetisyenim ve Ankara’nın çoğu devlet hastanesi yenidoğan servislerde Aptamil mamayı kullanıyoruz. Bu platformu bir sürü kişi takip ediyor lütfen yanlış bilgiler vermeyelim