Ay Allahım yardım etsin gerçekten 11 aylık bebeğim doğduğundan beri bir gece aralıksız 3-4 saat uyumamıştır. Başlarda kolik dedi doktorumuz 3 ay 6 ay derken şükür geçti koliği ama uykuları bir türlü düzelmedi. Sabah 10 da uyanıyor aslında emzirsem belkide uykuya devam eder ama ben emzirmeyince uyanıyor daha uyumasın yeter diyorum. Sonrasında gece ağkayarak 6-7 kez kalktığı için uykusunu alamıyor tabi 12 gibi tekrar uyutuyorum ilk uykusunu. Maximum 1-1,5 saat uyur. Bir daha da 4.30-5 gibi uyumak istiyor 1 saat kadar okadar. Sonrasında akşam 11 de gece uykusuna yatırıyorum. 1 saat uyuyup 12 de uyanıyor ayağa kalkıyor oynamak istiyor 2-3 e kadar ayakta. Anlamıyorum bir türlü düzelemedik nerede hata yapıyorum geç kalkıyor evet ama gece geç yatıyor ve sürekli uyandığı için o da uykusunu alamıyor diye öyle saati gecikiyor. sinirden kendimi ellerimi ısırıyorum artık çünkü hiçbir şekilde gece uyuyamıyorum 3 de uyur 1 saat sonra kalkar emmek için sonra yine mızırdanır sürekli sürekli asla deliksiz uykumuz yok 11 aydır.