Azraberenkuzu bnmkinin de kolu yanmisti. izi gecti. ama nasil geçti anlatayim.
oncelikle hemen acile gidin. en erken şekilde gidilmesi elzem. orada pansuman yapiyolar. bi sey suruyolar. sonra kesinlikle patlatip soyulmali. yoksa burusuk olur. biz hafif kabuk bağlayınca bnyoda liflemistk. doktor silverdin vs verdi kullandik. ama asıl olayi soyluyorum. yengemin yaptigi bi krem var. sulalede herkes kullanip memnun kalmıştır. bal mumundan ve havaciva bitkisinden yapiliyor. youtube bakin gorursunuz illaki. birde yumurta yagi var. onunda yapilisi var. o biraz zahmetli ama sukur yaptın sürdüm. sifir iz. hemde ikinci birinci derece yaniklar vardi.
birde bi krem daha vardi. contratubex gibi ismi var. yanlis yazmis olabilirim. bu yara izlerini her seyi geciriyor. biraz pahali ama yuzde 99 ise yarar allahn izniyle. ama siz yine de soyledgm her seyi arastirin