Yarendmr Elidor şampuan en son 55 TL ydi. Şimdi bı 80 TL olur heralde. En son mama aldık 250 TL ydi. Ve bir arkadaş o mama 300 oldu demişti. Şimdi zam gelmesiyle 400 olur heralde….. Allah sonumuzu hayır etsin gerçekten hakkımı helal etmiyorum. 148 tane beze 300 TL veriyoruz yazık yazık yazık