Fygt
Uyku terörünü bende duydum ama ne demek diye hiç araştırmadım benim kızımda 13 aylık haftanın 4-5 günü gece sabaha karşı çoğu zaman anlamsız ağlayarak uyanır birkaç saat uyanık kalır mesela şuan 1 saat önce ne babasi ne ben susturamadik anlam veremedik neden ağladığına bir şekilde dikkatini dağıtıp oyaladik şuan oyuncaklarıyla oynuyor muhtemelen 1.5/2 saat uyanık kalacak yani bence bu dönemlerde olabilir onlarda insan biraz akışına bırakmak olumlu düşünmek lazım diye düşünüyorum