Benim oğlumda 26 aylık, o civarlardaykende aynıydı ve hala daha geceleri ağlayarak uyanıyor. Emiyor mu hala , benimkisi genelde emmek için aglıyor. Ve gündüz evde herhangi bir sey yasandıysa yada tv, telefon ekranlarına bakıyorsa ışık yansımalarından çok korkuyorlarmış geceleri. Bunu duymuştum.