Alkkkkk benim bebegim mamayla besleniyor 4 gun yapmadigi olmustu doktora goturdum probiyotik verdi gunde 1 defa 5 damla valla cok bi etkisini gormedim sadéce bi kac gece gaz sancisi cektik eczanede 2-3 kere gunde kullanabilirsiniz demisler esime 2 defa kullanmak zorunda kaldigim zaman olmustu acikcasi o zaman yapiyor ben mamaya zeytinyagi koyuyorum ara ara aklima geldikce oda suan genelde 2 gunde bir yapiyor