Merhaba arkadaşlar oğlum 3 yaşında ve inanılmaz derecede inatçı devamlı vuruyor yapma diyorum daha hırçın bir şekilde vurmaya devam ediyor babası yapma diye çekiyor geliyor bağırarak vuruyor bu eğilim aileden değil çok şükür aileden kavga görmedi belki 1-2 anca oda ses yükselmesi neden bu anlam veremiyorum aynı durumda olan çözüm bulan var mı acaba