Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık ve son 2 haftadir geceleri hiç uyumuyor sabaha kadar kolik ağlamaları geliyor ve ben tükenmiş durumdayım. Eski tip bir ana kucağım var otomatik salıncak tarzı içi çökük yani içine koyduğumda bebeğimi biraz kambur yatıyor belden desteklersemde kemeri bağlanmıyor beyaz gürültü açıp içinde sallayınca uyuyor ve sakinleşiyor bir tek. Doğru mu yapıyorum düz bir yatakta yatması lazım biliyorum acaba kambur olur mu kemik eğriliği olur mu diye korkuyorum ama bundan başka hiç bir yerde uyumuyor sizce uyutmamalı mıyım