eylulvari merhaba anneler, 2 ay 10 günlük kızım ona ne zaman hisli bir şarkı ya da ninni söylesem kısa süre sonra dudaklarını büküp içini çekerek ağlamaya başlıyor. sizlerde de içerleme durumu var mı? hem çok sevimli oluyor hem de çok üzülüyorum öyle yapınca :/ yahu minnacıksın sen daha bebeksin sen ninniye içlenmek niye 🤦🏻♀️
Balkizannesi eylulvari 🙈💕 benim de kızım var 6 buçuk aylık doğduğundan beri derin derdin iç çeker nefesini hızlıca çeker yavaşça hmmmmmm diye geri verir 🤣🤣
Deletedmom090 eylulvari çok üzücü ama çokta şeker🙈 benim yeğenimde öyleydi gerçi biraz daha büyüktü ama olsun zamanla düzeldi.
eylulvari Balkizannesi yaa ❤️ çok başka bir şey bu his.. ağzında lafı var resmen karşılık veriyor :) rabbim korusun hepsini