Olimbonii bebeğiniz çok küçük. Gece 1 kere beslenme çok az değil mi ? Doktorunuza danıştiniz mi yoksa kendi kafanıza göre mi böyle bir karar verdiniz? Gece beslenmesini sadece beslenme olarak mi düşünüyorsunuz. İleri aylardaki bebekler için alışkanlık olabilir fakat henüz 3 aylık bir bebek için biberonla bile beslense annesinin sesini kokusunu hissetmek için güvende olduğunu hissetmek için kalkar. Üstelik 3 aylık bebek acıkır o kadar saat nasıl dursun. Diyorsunuz ya şimdiden alıştırmaya başlıyorum. Bunun diş dönemi var hastalık dönemi var. O zamanlar zaten tepetaklak olacak, başa saracak yine. Yani tüm çabaniz sil baştan çöp olacak demiş olayım. Bırakın beslenin, ileriki aylarda yaparsiniz ne yapacaksanız. Annesi sizsiniz tabi. Ben üzüldüm daha küçük diye. Uyardım sadece.