Semadeemiiir Bugün 3 yaşında kızımın elinde ayağında kabarcıklar çıktı, ondan önce ateş, huzursuzdu En kolay nasıl geçer?
TheMomm Semadeemiiir Doktor ilac vermedi bize canim atesi çıkarsa calpol ver dedi o kadar ağzında yara çok varsa onun için ayriyeten bi şey veriyormuş onu da burda yazanlarda görmüştüm 1 hafta içinde kendiliğinden geçiyor zaten
TheMomm Semadeemiiir Bizim o kadar ilerlemedi bilmiyorum bende burda görmüştüm bi acile götürün isterseniz daha fazla ilerlemeden çok çıkınca yemek yemeyecek hale geliyormus
Eceyigit_14 Krem falan veriyorda canım etkili değil zaten dirençli bi hastalık olduğu için kendiliğinden geçmesini bekledik boğazda ağrı ateş ve elde ayakta vücutta hatta popoda kabarcıklar oluyor ateş 3 gün kadar sürdü beklemekten başka bi şey yok calpol ve dolven vermişti 4 saatte dönüşümlü onları kullanmıştım geçmiş olsun