Sevgili anneler merhaba bundan tam 1 sene önce kızım geldi dünyaya zorlu günlerden geçtik ne zaman dönecek ne zaman gülecek ne zaman emekleyecek bu zor zamanlar ne zaman geçecek derken göz açıp kapayıncaya kadar geçiyormuş gerçekten. Zaman su misali benim kızımında artık bir yaşı var 🙈 içim içime sığmıyor daha önce çok çocuk baktım ama 12 aydır gecesiyle gündüzüyle bir çocuğa bakabilecek cesaretim yokken ama iyi ama kötü kızıma baktım. Umarım büyüdüğünde beni sever ve ona layık bir anne olabilirim. Tek isteğim bu. Çok mutlu çok huzurlu bir o kadar da duyguluyum. Kızım gözümün önünde büyüyor ve ben zamanı durduramıyorum ah zaman çok çabuk geçip gidiyorsun. Doyamadım hiçbir anına gerçekten. Yeni annelere sesleniyorum evet zor ama tadını çıkarın öpün koklayın kucağınızdan indirmeyin çünkü elbet birgün bitiyor ve kucağınıza gelmek istemeyecekler. Çok konuştum herkese hayırlı geceler dilerim ben kızımla koklaşmaya gidiyorum 🙈🥳