belisimmm bizde altı buçuk aylığız ve aynı dediginiz gibi gece uyanmaları çok arttı. Ek gıda ya geçtik belki o rahatsız ediyordur diye düşünerek vermeden demedim ama yine sonuç aynı oldu. Birde uykuya geçmesi çok zorlaştı. Önceden emerken direk uyurdu şimdi bi saat uğraşıyorum her akşam😥