Burcumstk Arkadaşlar merhaba oğlum 3 ay 4 günlük gıdısının altında böyle bişey olmuş kızarıyor sürekli ne kullansam acaba krem olarak 🤦♀️
Larensare Aynısı benim kızımdada var oda 3 ay 17 günlük büyük ihtimalle pişik o yüzden pişik kremi sürüyorum