O kadar güzel bi soru ki
Zamanı geri alabilseydik hiçbir kimseyi takmadan kendimi üzmeden olabildiğince kendime dikkat ederek sütümü çoğaltmak isterdim 3 ay 10 günlüğe kadar emzirirken sağım yapabildim bu çok içimde kaldı emzirmek isterdim sütümü kestirenler utansın kendime de yazık ben niye önemsedim onları o kadar ah keşke geri alabilsem zamanı