Kdjvnm1 bizdendir bi Sürü kan aldılar inanın tekrar tekrar topuk kanı bile baktılar genetık testler yapıldı cam yayma testlerı idrar kaka tahlilleri hepsi temiz çıktı çok şükür . ben ilk anlattığımda epilepsi olabilir demişti doktor çok korkmuştuk bi sürü doktor gezdik sonra videoya aldım bende fakültedeki prof doktor baktı bu tam nöbet değil dedi anne sütü artırıcı bişeyler kullanıyorsan bırak dedi kullanmıyorum dedim zaten sonra kansızlığı olduğu ıcın yapabilir dediler çok şükür geçti