Fdme kuzenim Kumtel ankastre aldı memnundu diye bende setini aldım , öncesinde Arçelik ankastre vardı evimde fırını çok çok yavaş pişiriyordu kumtelin fırını daha çok hoşuma gitti hızlı ve güzel pişiriyor , cam ocakların hepsinde bi patlama olabiliyor kullanım hatasına göre köz filan yapmamak gerekiyor sadece , davlumbazı da iyi sayılır aşırı muhteşem çekmiyor ama iş görüyor ben alalı 3 ay oldu memnunum setinden