bdilekkayra 4 aylık olacağız bizde, bende 1-2 ay sonra falan ayırmayı düşünüyorum. Şuan gündüzleri kendi odasında uyuyor benimsedi baya, daha rahat olacaktır büyüdükçe sese hassaslaşıyorlar bencede. Umarım bir an önce alışırlar da kolay atlatırız bu süreci.. 💐😊