askbocusum_1 emzik emdigi için bebek tokluk hormonu salgılıyor doyduğunu sanıyor.. biberon nasıl nene reddi yapiyorsa emzik de aynı şekilde. Emzik vereceğinize memenizi vermeyi deneseniz ..3-4 aylarda yaşanıyor bu durum ama emziği hayatınızdan çıkarmaya bakın bence .. ben pilates topunda zıplayarak emzirmeyi denemiştim..karanlık odada sessiz sakin sadece ikiniz olun bir de öyle deneyin .. çok ağlarsa bi balkon varsa balkona çıkın yoksa dışarıya kapı önüne, o da olmazsa camdan dışarıyı izleyin biraz sonra sakinken tekrar deneyin ..