Mavsnz06 Ben linç etmekten yana değilim. Herkesin aklı mantığı var sonuçta. Klişedir ya hani. Kimsenin işine hiç kimse karışamaz. Çok doğru. Herkes doğru yolu da yanlış yolu da biliyor. Benim anlamadığım neden insan kendine bile bile bu kötülüğü yapar? Hadi kendisinden geçtim, organlarına, vücuduna yaptığı zararı geçtim, pahalı da meret. İnsan o parayı ne zorluklarla kazanıyor. Emeklerinize de mi acımıyorsunuz? Hadi onu da geçtim. Karnınızdaki zavallı sabinin günahı ne? Yok yere boğuluyor. Kimbilir nasıl acı çekiyor😔 Kimsenin umrunda değil bu. Yazık günah. Üstünde de zehirlidir, zararlıdır yazıyor Allah tan. Yazmasa kimbilir neler olurdu? Merak ediyorum da bir restoranda ya da kafeye gidip bişeyler yiyip içmek istese insanlar her üzerinde öldürür yazsa bile bile yiyip içer miydiniz? Bunu asla yapmayacak insanoğlu sigara içiyor. Oldukça garip ne diyim?