Krizinka_5 Bebeğim 2 aylık babası göreve gitti 2 gün önce uykuya düşkün bi bebek ama babası gittiğinden beri gündüz 1 saat bile uyumuyor durmuyor ağlıyor babasını mı özlüyor yoksa ben bu konuda hassas olduğum için mi öyle düşünüyorum?:(
pasaklisinkukuli Krizinka_5 babasını o kadar arayamaz bence senin stresin benişe geçiyordur bir de atak haftası var o ayda o başlamış olabilir
Krizinka_5 pasaklisinkukuli ama babasıyla görüntülü konuşunca ığpğğ ığğ diye konuştu sanki dertli gibi
pasaklisinkukuli Krizinka_5 canım sen öyle hissettiğin için hep gözüne öyle geliyordur babasını tanır ama gün içinde onun yokluğunu arayamaz daha cok küçük benim kızım da tam iki aylık şuan
Ecemilay Krizinka_5 bebeğinizin doğumunu 40. Hafta üstünden hesaplayın bulursunuz her bebekte değişiyor doğumuna göre mesela benim kızım 27 ekimde doğacaktı 4 ünde doğdu 27 ekimi baz alarak hesaplıyorum atak haftasını