Tam kahve makinesi postu açmak için girdiğimde bunu görmem 😃 ben de yeni arzum okka ikili aldım akşam denedim köpüklü yapmıyor. İlk fincan güzel ikinci fincana hic köpük kalmıyor iade edecek gibiyim yerine ne alcam hiç bir fiktim yok arkadaşlar karacaya da iyi değil demiş 🙄