tugbac hazne hemen dolmaz dye düşündüm doluyo boşaltmak zorunda kalıyorum küçücük ve süpürmüyor neden blmıyom ama kıl ekmek üstünden 2 3 sefer gecıyo genede almıyor ve sureklı ulaşılamayan yemızlık alanı dıyo seçtiğim odalara gtmıyo kop yapmıyor şarj hemen btıyo 3 hafta kullandım servis gttı 35 gün bekledı orayı bseh yok dedi gonderdıler aşırı aşırı pşman oldum alacaksımz dream d9 max anneme aldık çok memnun