Merhaba arkadaşlar biz 4 aylık olduğumuzda sağlık ocağı bize kan ilacı vermeye başladı iki gündür kullanıyordum kızım kan ilacını verdikten sonra kakasını yapmakta zorlanıyor ağlıyor huzursuz oluyor gazını çıkaramıyor halbuki hiç böyle bir şeyimiz yoktu yaşan annelerimiz var mı varsa ilaçtan mı kaynaklı ?