Ruya_sahin35 Merhaba kizlar 40 günlük bebeğim sürekli Kabız neden acaba yaşayan var mi bu arada mama kullanıyoruz sma bebelac ikiside iyi gelmedi bugün aptamil kullanmaya başladık bilmiyorum nasıl iyi gelecek mi
Buarajuliet Ruya_sahin35 bizde 2 buçuk aylığız 3 haftadır kabızlık var bebelac gold denedik şu an sma deniyoruz olmadı o da aptamil kullanmalı düşünüyorum bide iyi gelirse bana da haber verir misiniz bende kullanayım hala sıkıntı da çünkü