Senanureymen Benim bebeğim 15 günlüktü sünnet yaptırdığımda. Dikişsiz tercih ettik biz. Çok şükür geçti gitti ve iyi ki o zamanlarda yaptırmışım. Çünkü sonrasında gaz sorunları, meme reddi, atakları, dişi, aşıların yan etkileri derken hepsi peşi sıra geldi. Zaten ultra uykusuz bir bebe. Birde sünnetini geçe bıraksaydım vay benim halime olurdu.