Merhaba arkadaşlar, benim kızım en az 4 kere uyanıyor öyle oluyor ki yatırıyorum tekrar kalkıyor. Deliksiz yattığı gece 1 kere uyandığı falan çok az. Sizin bebekler nasıl her bebek farklıdır ama çok yoruldum artık. Diş dönemi evet üst üste çıkardı şuan gözü enfeksiyon falan ama hep böyle ya 🥴 saat başı bellemiş saati sanki uyanıyor kriz geçiricem