14 aylık kızım var 3 kğmdoğdı sadece anne sütü alıyor ilk aylardan az kilo almaya başladı çeşit çeşit mama aldık asla içmedi ek gıdaya geçtik tek lokma yemiyor hergün bu gün düzelir yarın düzelir diye bekliyorum gitmediğim Dr kalmadı yemediği için değerleri de düşüyor ne yiyor ne içiyor ilaç bile içmez d vitamini kan ilacı calpol zorla içiririm kusar geri çıkartır 14 aylık sadece 7.3 kğ Dr kilosu çok kötü diyor ben napacağım şaşırdım artık tek aldığı anne sütü eşimle aramız bozuluyor bu yüzden kızım yemedikçe eşim sinirleniyor birbirimize çatıyoruz bir çocuk hiçbişey sevmez mi et sebze meyve baklağıl tatlı tuzlu hiçbirşey sevmiyor bu duruma bir fikri olan var mı geçici mi bu süreç😭